Εκτύπωση

ΑΝΑΤΕΜΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΟΡΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΑΦΟΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΨΥΧΕΣ ΣΤΟΝ KΟΣΜΟ & ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Ο Π. ΜΗΛΙΑΡΑΚΗΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΓΙΑ "ΠΟΙΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;

https://pbs.twimg.com/profile_images/548156550175408128/nLz7EFnZ_400x400.jpeg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ & ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ & ΓΝΩΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟ ΣΥΜΠΑΝ...

Με τη θέση του Προέδρου της Δημοκρατίας αρχίζει το περί εκκλησσίας άρθρο του ο Πέτρος Μηλιαράκης, αναλύοντας ένα ζωτικό για τη χώρα και την ύπαρξη της θέμα, που απασχολεί συχνά κυβερνόντες καθώς και πολίτες όχι μόνο εντός αλλά σ όλα τα μήκη και τα πλάτη, εφόσον η Ορθοδοξία είναι μια βαθύτατα ριζωμένη θρησκεία σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα αναφέρει: Με αφορμή τη φιλολογία περί του "χωρισμού" κράτους-εκκλησίας χρήσιμο είναι να λεχθούν τα εξής:

Εξ αρχής πρέπει να γίνει σαφές ότι οι σχέσεις κράτους και εκκλησίας αφορούν ήδη διακριτούς ρόλους, όπως έχει εγκαίρως υποστηρίξει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.

 

 ΣΕ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΜΗΛΙΑΡΑΚΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ

 

ΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ.

 

Οι ήδη δε διακριτοί ρόλοι σαφώς προκύπτουν από τη συγκρότηση του περιγράμματος του κράτους Δικαίου δηλαδή από τη Συνταγματική και έννομη τάξη.

 

Βεβαίως στη θεωρία και στην πράξη, ως προς τη σχέση πολιτείας και εκκλησσίας υπάρχουν αρκετές διακρίσεις. Σε γενικές γραμμές, ως "ακραία εκδοχή" μπορεί να γίνει διάκριση μεταξύ της ιεροκρατίας και της πολιτοκρατίας.

Σύμφωνα με τα συστήματα αυτά είτε το κράτος, δηλαδή η Πολιτεία, ασκεί κυριαρχία επί της Εκκλησίας είτε αντιθέτως η Εκκλησία η άλλως η Θρησκεία επιδρά στη μορφή του Πολιτεύματος και κατ' ουσίαν στα πολιτικά, ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα...

Ένα εδάφιο μια και γράφουμε για Εκκλησία, που επί περικλείει τη σημερινή κατάσταση με εύληπτη και για τους μη σχετικούς γραφή αναφέρει χαρακτηριστικά:

Ενταύθα πρέπει να επισημειωθεί ότι όλη η υφιστάμενη ρύθμιση της σχέση "Κράτους και Εκκλησίας", βρίσκεται στα όρια εκκοσμίκευσης. Συνεπώς η σχετική φιλολογία για το διαχωρισμό "Κράτους και Εκκλησίας" είναι άνευ αντικειμένου, εκτός και αν εννοείται η διακοπή της μισθοδοσίας του κλήρου, πράγμα προδήλως απαράδεκτο και κοινωνικά ανάλγητο, ειδικότερα για τον κατώτερο κλήρο.!!! Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων στο προαναφερόμενοο άρθρο...

 

 

add1

ad2